Aanmelden nieuwsbrief:
Blijf op de hoogte van alle Acties & Kortingscodes!
Dat sportkleding functioneel moet zijn heb je waarschijnlijk wel vaker gehoord. ‘Het gaat niet om hoe het er uit ziet, maar om wat het doet!’, is de standaard reactie als jij je twijfelend een weg baant door de rekken met ‘functionele’ sportschoenen. Chanel heeft slim ingespeeld op deze onvrede met haar nieuwe hardloopschoen.
Het wereldwijd bekende Franse modemerk brengt de hardloopschoen uit als onderdeel van de subtiele lentecollectie voor 2012. Door twee paar te ontwerpen heeft iedere vrouw keuze. Je moet daarbij wel houden van felle kleuren. Want deze hippe sportschoenen zijn verkrijgbaar in wit-geel-groen-rood of wit-geel-blauw-rood. Chanel heeft zelfs gedacht aan de ondersteuning die een hardloopschoen moet bieden en brengt daarom ook twee verschillende modellen op de markt. Draag je het liefst een hoge hardloopschoen die je enkel ondersteunt, of ga je voor de lage en soepele schoen?
Het ontwerp voor deze functionele pareltjes komt niet van ‘een of andere’ ontwerper, maar is bedacht en goedgekeurd door dé ontwerper van Chanel, Karl Lagerfield. Lagerfield is sinds 1983 de hoofdontwerper van dit immens succesvolle modemerk. ‘A woman should be two things: classy and fabulous' is een beroemd citaat van Coco Chanel, het brein achter Chanel. Met de nieuwe hardloopschoen maakt Chanel duidelijk dat dit óók geldt voor de sportieve vrouw anno 2012. Hier een overzicht met alle hardloopschoenen voor mensen die liever een iets goedkopere versie wensen.
Hoewel het voor veel vrouwen een onverwacht product is, is het voor Chanel niet de eerste keer dat ze zich focust op sportkleding. Vorig jaar nog werkte het modehuis met Nike aan voetbalshirts. Deze zijn gedragen door het complete Franse nationale voetbalelftal. Karl Lagerfield had hier een bescheiden rol; hij filmde de succesvolle campagne met de wereldwijd bekende voetballer Alou Diarra.
Aanmelden nieuwsbrief:
Blijf op de hoogte van alle Acties & Kortingscodes!